Het etiquettediner... zakelijke omgangsvormen en etiquette

Laat u verrassen…door WOW momenten op gebied van smaak en hospitality

In het etiquettediner staat hospitality centraal, en gebruikt tafelmanieren en hun achtergrond tevens om u aan het denken te zetten over service in uw eigen business

Hospitality
HospitalityHoe verrast u uw klanten met hospitality die voor uw organisatie kenmerkend zijn en hét verschil kunnen maken ?

Etiquette geeft zelfvertrouwen, het verbetert uw sociale vaardigheden en de omgang met uw relaties. Het maakt hét verschil in een zakelijke ontmoeting.

Relatieverdieping
Relatieverdieping De juiste etiquette toepassen maakt hét verschil

Tijdens het arrangement doen we een korte quiz over tafelmanieren, wijn keuren en proeven, tafeldekken en bestek, tafelschikking en sociale vaardigheden tijdens het diner. Ook hebben we een verrassing voor u in petto. Laat u voortdurend verrassen tijdens het diner met allerlei leuke etiquette cases en anekdotes.

Test uw kennis
Test uw kennisen laat u verrassen...

Zakendiners maken een belangrijk onderdeel uit van businessactiviteiten. Ze vormen het ideale kader om een persoonlijk gesprek te voeren en vertrouwen op te bouwen, creativiteit op gang te brengen of een dossier op een andere manier te bespreken. Eten en drinken vormen hierbij vaak het decor voor de beleving die een WOW moment kan worden.

Zakendiners
ZakendinersEssentieel voor zakendoen op verrassende wijze
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBezoek mijn BlogBezoek mijn BlogBezoek mijn Blog