Klantgeluk -bloemen ter waardering

Klanten gelukkig maken? – Waardering & relaties die blijvend zijn

Klanten gelukkig maken? – Waardering & relaties die blijvend zijn

Ik ben nog steeds erg blij met de bloemen die ik heb gehad op 8 maart, Internationale Vrouwendag, van een klant waar ik jaren lang zaken mee heb gedaan. De goede relatie is ontstaan in mijn tijd van salesmanager/business consultant bij ING/NN. Inmiddels nu een goede vriend en nu mijn adviseur. # klantgeluk.

Als je klanten gelukkig maakt, krijg je dat ook terug, ook zelfs nog 15 jaar later, heel blij mee!

Bertine Blom,

Spreker/Chief Happiness Officer Bertine Blom. Expertise: Werkgeluk, Klantgeluk, Geluk in Onderwijs, Positief Leiderschap in High Performance Organisaties

Spreker/Positief leider Bertine Blom. Expertise: Werkgeluk, Klantgeluk, Positief Leiderschap in High Performance Organisaties

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *