Description
Neem je klant mee op reis in een organisatie vol WOW- momenten die klantverwachtingen overtreffen!
Veel producten en diensten van organisaties zijn weinig onderscheidend. Organisaties laten hier veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Alleen organisaties die de werkelijke belevingswereld van de klant centraal stellen hebben in de toekomst bestaansrecht. Hoe kunt u die klantbeleving centraal stellen in cruciale momenten van uw bedrijfsproces die de klant in het hart raken en logischerwijs altijd voor u gekozen zal worden?
Maak fans van je klanten en scoor een 9+ !
In klanttevredenheidsonderzoeken wordt een 7 vaak gezien als een prima cijfer. Bij een score t/m een 8 is een klant echter onverschillig en zeker niet loyaal. Om in de loyaliteitszone te belanden gaat het er om om op momenten van de waarheid een WOW moment (geluksexplosie) te creëren die er in de beleving van de klant echt toe doen. Hoe hoger scoren dan een 9? Laat u inspireren in dit event!
Het Happiness Experience Event ‘Happy Customers’ geeft antwoord op de volgende vragen:
-Wat is een organisatie die High Performance (excellent) is in de beleving van de klanten?
-Hoe kunt u dit worden en klantverwachtingen overtreffen?
-Welke succesvolle bedrijven gingen u voor in de High Performance klantbeleving en wat kunnen we daar van leren?
-Hoe vindt u de Momenten van de Waarheid die cruciaal zijn in de beleving va uw klanten voor uw bedrijf ?
-Hoe gaat u voor nu en de toekomst echt hét verschil -maken ?
-Hoe gaat u uw rendement daadwerkelijk aanzienlijk verbeteren vanuit strategisch plannen van WOW momenten?
In dit Happiness Event maakt u kort kennis met de stappen om te komen tot een High Performance klantbeleving en krijgt u veel inspiratie en energie om verder te gaan met de ‘Happiness Route naar excellente klantbeleving’ om daadwerkelijk te kiezen om het verschil te maken! Uw resultaat: meer rendement, meer betrokkenheid, hogere return on sales en.. veel meer plezier!!
Reviews
There are no reviews yet.