Uitnodiging ‘Strategiediner‘,
vol inspiratie en verrassende inzichten
Wat als meer van hetzelfde niet meer werkt?
De strategie van van veel bedrijven is aan revisie toe. U gaat steeds minder verdienen aan uw huidige dienstverlening. Deze diensten en producten worden voor u als ondernemer steeds minder waard en zijn in de perceptie van klanten allemaal hetzelfde.
U wilt meer winst maken, echter de markt krimpt en de verwachting is dat de markt blijft krimpen. De veranderingen in de markt zijn ingrijpend en voltrekken zich in een rap tempo. De traditionele producten en diensten worden door de klant gezien als een kostenpost, waarop bezuinigd kan worden. Veel ondernemers onderscheiden zich niet of nauwelijks van elkaar.
De waan van de dag overheerst, hierdoor speelt u niet snel genoeg in op de veranderende omstandigheden. Veel ondernemers gunnen zich niet de tijd om zich met de lange termijn doelstellingen bezig te houden, waardoor een inspirerende visie ontbreekt. Het huidige business model staat onder druk.
Veel ondernemers proberen nog alles voor iedereen te betekenen. Dat leidt tot middelmatigheid.
Nieuwe strategie en business model
Doorgaan op dezelfde manier betekent minder winst maken en inkrimping van uw personeelsbestand. Dit is geen optie meer. Nu is het tijd om na te denken over uw business model en dit te vernieuwen! We gaan hiermee concreet aan de slag in de uitdagende module strategie en starten met een strategiediner.
Mag ik uw uitnodigen voor een onderscheidend strategiediner met verrassende nieuwe inzichten?