Happiness Experience Event ‘Happy Customers’

  • High Performance Klantbeleving

    Speel effectief in op op (onbewuste) klantbeleving, zodat klanten de relatie met uw organisatie niet als onverschillig beleven, maar zich écht loyaal voelen.

    Waarin maak jij het verschil?
  • Excellente klantbeleving

    Uw bedrijfsproces als een rode loper voor uw klanten vol met WOW-momenten!

  • Excellente klantbeleving

    Uw merkbelofte concreet waarmaken in alle onderdelen van uw dienstverlening

    Persoonlijk geluk
  • Ga op reis met uw klant...

    Hoe bouw ik een Customer Journey in mijn bedrijfsproces vol met WOW-momenten?

Op ontdekkingsreis voor een excellente klantbeleving en meer rendement

Neem uw klant mee op een onvergetelijke ‘Customer Journey’ en bouw systematisch aan klantgeluk op Momenten van de Waarheid…

Neem je klant mee op reis in een organisatie vol WOW- momenten die klantverwachtingen overtreffen!

Veel producten en diensten van organisaties zijn weinig onderscheidend. Organisaties laten hier veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Alleen organisaties die de werkelijke belevingswereld van de klant centraal stellen hebben in de toekomst bestaansrecht. Hoe kunt u die klantbeleving centraal stellen in cruciale momenten van uw bedrijfsproces die de klant in het hart raken en logischerwijs altijd voor u gekozen zal worden?

Maak fans van je klanten en scoor een 9+ !

In klanttevredenheidsonderzoeken wordt een 7 vaak gezien als een prima cijfer. Bij een score t/m een 8 is een klant echter onverschillig en zeker niet loyaal. Om in de loyaliteitszone te belanden gaat het er om om op momenten van de waarheid een WOW moment (geluksexplosie) te creëren die er in de beleving van de klant echt toe doen. Hoe hoger scoren dan een 9? Laat u inspireren in dit event!

Het Happiness Experience Event ‘Happy Customers’  geeft antwoord op de volgende vragen:

-Wat is een organisatie die High Performance (excellent)  is in de beleving van de klanten?
-Hoe kunt u dit worden en klantverwachtingen overtreffen?
-Welke succesvolle bedrijven gingen u voor in de High Performance klantbeleving en wat kunnen we daar van leren?
-Hoe vindt u de Momenten van de Waarheid die cruciaal zijn in de beleving va uw klanten voor uw bedrijf ?
-Hoe gaat u voor nu en de toekomst echt hét verschil -maken ?
-Hoe gaat u uw rendement daadwerkelijk aanzienlijk verbeteren vanuit strategisch plannen van WOW momenten?

In dit Happiness Event maakt u kort kennis met de stappen om te komen tot een High Performance klantbeleving en krijgt u veel inspiratie en energie om verder te gaan met de ‘Happiness Route naar excellente klantbeleving’ om daadwerkelijk te kiezen om het verschil te maken! Uw resultaat: meer rendement, meer betrokkenheid, hogere return on sales en.. veel meer plezier!!

Programma

Onderwerpen

  • Wat is een High Performance Klantbeleving?
  • Van tevreden klanten naar loyale klanten…
  • Inspirerende voorbeelden uit de praktijk voor dolgelukkige klanten
  • Start met uw eigen Klantreis vol 9+ geluksexplosies!
  • Uw gedrag bepaalt het verschil
  • Scoren op Momenten van de Waarheid
  • Creëer commerciële route naar geluk en meer rendement
  • Samenwerken en successen vieren!
  • Afsluiting
  • Details
  • Datum:
 nog nader te bepalen
  • Deelnemers:
 het volledige ….. van bedrijf X.
  • Locatie: nog nader te bepalen
  • {{content-4}}

Maak fans van je klanten en scoor een 9+ !

In klanttevredenheidsonderzoeken wordt een 7 vaak gezien als een prima cijfer. Bij een score t/m een 8 is een klant echter onverschillig en zeker niet loyaal. Om in de loyaliteitszone te belanden gaat het er om om op momenten van de waarheid een WOW moment (geluksexplosie) te creëren die er in de beleving van de klant echt toe doen. Hoe hoger scoren dan een 9?

Excellente klantbelevingScoor een 9+ bij uw klanten

Alleen organisaties die de werkelijke belevingswereld van de klant centraal stellen hebben in de toekomst bestaansrecht.

Maak hét verschilOnderscheidend maken van je produkten

Hoe creëer ik dolgelukkige klanten (ambassadeurs) die een fan voor het leven zijn in een customer journey in mijn bedrijf.

Maak raving fans van uw klantenGratis ambassadeurs voor het leven

Route Happy Customers

Vervolg uw Route naar Happy Customers

Stap 1 Happy seminar/event
Stap 2 Analyse uitvoeren
Stap 3 Performance Masterclass
Stap 4 Plan van aanpak
Stap 5 Implementeren Indicatoren
Stap 6 Nascholing
Stap 7 Evaluatie
Stap 8 Successen vieren
Stap 9 Supercoaching
Succes door geluk!

Stuur ons een bericht bij interesse of vragen

Facebook IconYouTube IconBezoek mijn BlogBezoek mijn BlogBezoek mijn BlogBezoek mijn Blog